La variant ferroviària de Vandellòs al Camp de Tarragona. 2a part.

La variant ferroviària de Vandellòs, en marxa demà

Permetrà un estalvi de temps de 45 minuts en el trajecte d’Euromed entre Barcelona i València, que tindrà una durada semblant a la de fa 22 anys
Les quatre estacions afectades se substitueixen per dues



L’Euromed ja no s’atura a l’Ebre però els retards dels Talgo i Regionals marquen el primer dia del corredor ferroviari

Els usuaris exigeixen a Renfe que la nova infraestructura
permeti recuperar els temps de trajecte del 2016
Resignació dels usuaris de Tarragona amb els nous
horaris

El nou tram del corredor del mediterrani millora la connexió entre Barcelona i València

La variant de Vandellòs allunya el tren de Salou i Cambrils i
deixa el centre de Tarragona sense Euromed

Ferrmed avisa d’un col·lapse el 2025 si no hi ha una doble línia

L’associació critica el tancament del tram per la costa entre
Tarragona i Vandellòs

La variant de Vandellòs s’estrena amb retards

El primer Euromed des de Barcelona va arribar a València més
de mitja hora tard i els trens de rodalies també van tenir demores
Ferrmed reclama que es concretin les actuacions pendents al
corredor mediterrani





Articles d’opinió:

Un corredor que ignora el territori

Demà serà un dia històric per al servei ferroviari a Catalunya, ja
que comença a operar, després de 20 anys de treballs i 700 milions abocats, la
variant de Vandellòs a l’estació del Camp. L’obra…

Pedaços ferroviaris

A veure si ho entenem: l’Estat Espanyol manté durant anys una via
única en un tram vital de les comunicacions ferroviàries entre el Principat i el
País Valencià –una vergonya que només s’entén…

El tren entre Barcelona i València

“València, més a prop de Barcelona”, recitava dilluns la
propaganda oficial de Renfe i del Ministeri de Foment, en al·lusió a l’entrada
en servei de la reivindicada variant ferroviària
entre…

Entrevista:

“Les comunicacions que tenim ens allunyen més que no pas ens acosten”

La variant de Vandellòs ha entrat en servei, després d’anys
d’obres i d’una inversió de 700 milions d’euros. Però el mapa ferroviari que
deixa no convenç i s’anuncien mobilitzacions

Deixa un Comentari

La vostra adreça de correu electrònic no es publicarà.