Maqueta escala H0
 - Ocupa 19,5 m2 i 146 metres de via per circular, completament decorada
 - Dos sistemes de corrent (continu i altern) que funcionen tant en analògic com en digital
 - Hi ha un total de quatre circuïts, que en realitat és una doble via en corrent contiu i una doble via en corrent altern
 - Els circuïts d'alterna són tots en un mateix nivell
 - Els circuïts de contínua tenen un desnivell que formen una espècie de "8"
 - L'estació principal té 9 vies i quatre andanes, a més de dues vies mortes. Una de les vies és compartida per a corrent continu i altern
 - La rotonda i el dipòsit també disposen de vies compartides per als dos sistemes de corrent
 - Hi ha un tramvia a escala H0m en circuït de via única punta a punta
 - A la maqueta hi ha 6 túnels i 4 ponts (un d'ells per al tramvia)
 - Hi ha una zona annexa a la maqueta de dos nivells per a posar i treure els trens de les vies, amb 6 vies de corrent continu i 7 de corrent altern
 - La maqueta disposa d'enclavaments de control dels circuïts de via i canvis d'agulles
 - La maqueta d'H0 sense decoració va ser posada en servei juntament amb el local el setembre del 2001
 - La maqueta completa d'H0 decorada va ser inaugurada el 28 de maig de 2005
Fotos de la maqueta H0
Part de la maqueta que dóna a la sala Josep Bonet, amb el circuït d'alterna al nivell inferior i el de contínua en rampa Vista general de la Ciutat Nova Tren de dos pisos passant pel viaducte en pèrgola sobre les vies Túnel i vista general de l'estació central de la maqueta Banyistes remullant-se en un petit llac

Aiguada per a les locomotores de vapor Detall d'una de les cases rurals Ambient rural a la maqueta Detall d'un hotel i pizzeria Hi ha bombers sempre disposats a apagar el foc on faci falta

Molí de vent antic, que encara es manté en funcionament Recreació d'un enterrament en un racó de la maqueta Baixador de la Ciutat Nova, amb una passarel·la per creuar les vies Zona de la maqueta propera al dipòsit de locomotores Dipòsit de locomotores i placa giratòria

Passos a nivell i ponts per superar les dificultats orogràfiques de la zona Caseta d'enclavaments a l'estació Tren encapçalat per un 269 a l'estació central Vies d'apartador industrial, on hi ha la fàbrica de cervesa i malta La Mola, entre d'altres Un Talgo pendular remolcat per un Re 4/4 suïssa enfila camí

Creuament de trens al baixador de la Ciutat Nova Talgo pendular amb una 269 "Mazinguer" fent parada al baixador La 250.011 remolca un tren Teco Vista general de l'estació central Els trens d'alta velocitat també tenen cabuda a la maqueta, com aquest sèrie 102

 La locomotora 319 remolca un pesat tren de mercaderies al seu pas per l'estació central Tren passant pel viaducte amb pèrgola Pas a nivell i locomotora de la DB El Talgo passa pel pas a nivell Tres trens de Renfe estacionats a l'estació central

Unitat 440 a punt per fer un nou servei La 440 efectua parada a totes les estacions del seu recorregut Unitat 440, unitat 432 (electrotren) i locomotora 252 Unitat 440 de Regionals a les vies de formació de trens Multitud de composicions Talgo esperen sortir al circuït

Una 252 remolca un Talgo III al seu pas pel gran pont que salva una zona lacustre Túnels d'enllaç entre les vies de formació de trens i els circuïts de contínua (nivell superior) i alterna (nivell inferior) Vista general de les vies de formació de trens Vista general de l'estació central Vista general del sector de Ciutat Nova

Fotos de la construcció de la maqueta
Setembre 2001 Novembre 2002 Setembre 2003 Gener 2004 Març 2004 Abril 2004

Maig 2004 Octubre 2004 Gener 2005 Febrer 2005 Maig 2005 Platja vies formació trens

Club Ferroviari de Terrassa - www.terrassatrens.cat - info@terrassatrens.cat - Tel. 937 869 049